27 Aralık 2015 Pazar

Sherlock, Lupen ve Ben- İrine Adler

Evet yazar her ne kadar İrine Adler olarak tanımlansa da, hepimiz biliyoruz ki o da bir kahraman. Yani anonim bir seri mi yoksa yazar tanıdık birisi mi hiçbir bilgim yok. Araştırmadım da. İstemiyorum da. Ben bu kitabı,gercekten varolduğuna inanmak istediğim bu karakterlerin ağzından dinlemeyi ve İrine'ın kaleminden okumayı seviyorum. Bunun güzelliği burada..
Kitap Gençlik Dizisi. Doğan Egmont yayınlarından cıkan ve suanki 5. Kitap. Her ne kadar yaşıma hitap etmese de, bu seriyi almamış ve okumamış olsaydım kendimi çok eksik hissederdim. 
Bu üç karaktere hayransanız, bu seriyi asla ama asla kacırmayın!! 



Tanıtım: İrine Adler, gercek annesini daha yakından tanımak icin onunla aynı otelde kalıp birlikte zaman geçirmek üzere Davos'a doğru yola çıkıyor. Müthiş dostları Sherlock ve Lüpen'le bu defa büyüleyici İsviçre Alplerinde bir araya geliyor. Üç ayrılmaz dost bir anda kendilerini otelin birbirinden eksantrik misafirleriyle kuşatılmış, tuhaf bir koşulturmacanın içinde buluyorlar. İpuçlarını takip ederek vadideki buzlar şatosuna yaptıkları ziyaretle gizem perdesi aralanıyor, uluslararası bir entrikanın tehlikeli sularında çalkantılı bir yolculuk başlıyor.

Kitabın adı: Sherlock Lupen ve Ben
Yayınevi: Doğan Egmont
Sayfa: 193
Tipi: Ciltli
Puanım: 9/10
Fiyat: 25₺



Yorumum: Kitap, İrene'nin ağzından anlatılıyor. Tüm kitapları böyle zaten. İrene, ailesinin gerçek ailesi olmadığını öğreniyor ve gercek annesiyle buluşmak için Alplere gidiyor. Bu seri zaten sevdiğim üç karakter var ama yan karakter olarak İrene'in uşağı olan Orazio Nelson karakterine de ben bizzat hayranım. Okursanız göreceksiniz ki gerçekten babası gibi İrene'ı seven ve koruyan bir karakter. İrene ile olan diyalogları beni okurken hep gülümsetiyor.

İrene, yalnız kalmamak ve hayatının yeni bir dönemine geçerken arkadaşlarını da yanında istiyor. Sherlock ve Lüpen'in de İsviçre'ye gelmesiyle hikaye başlıyor.

Kitap 1871 yılını anlatıyor. Onların çocukluklarını okumak ve şuanki karakterlerine nasıl büründüklerini keşfetmek şahane bir duygu gerçekten. Bu seriyi kitaplıma kazandırdığım için çok mutluyum.

Bizim dikkatli üc arkadaşım gözüne bazı insanlar ilişiyor ve onların peşlerindeki ipuçlarını takip ederek yine kendilerini tehlikeli ve eğlenceli bir maceranın içinde buluyorlar.
Kitabı cok sevdim. Yine güzel ve zeki kurgulanmıs bir hikayeydi. Okumanızı tavsiye ederim :)







 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder