18 Aralık 2015 Cuma

En Sevdiğim Seri Kitaplarım-2

Bu seriyi aslında daha iki kitabı çıkmışken keşfetmiştim. Aslında çocuk romanı bunlar. Fakat ben sıkı bir Sherlock hayranı olduğum için almam gerekli dedim ve aldım. Asla pişman olmadım. Hatta her kitaptan sonra merakla cıkacak olan yeni kitabı beklerken buldum kendimi. Kitapta üç kahramanımız başrolde. Üçünü de yakından tanıyoruz. İrene Adler, Sherlock Holmes ve Arsen Lupen..
Kitap bize özetle bu üc karakterin nasıl şimdiki hallerine ulaştıklarını anlatıyor. Bu seride kahramanlarımız daha çocuk.

 İrine, masum ve meraklı bir kız. Sherlock ve Lupen onun en yakın arkadaşı. Onlarla maceralara koşmayı çok seviyor. Şuan olduğu seksi güzel ve tehlikeli kadına adım adım dönüşecek faka önce çocukluğunu okumamız lazım değil mi:)

Sherlock Holmes, çocukluğunda da zeka küpü. Şimdiki hali kadar olmasa da zekasını kullanarak görüş kabiliyeti ve dikkati sayesinde birçok dedektiflik demeyimi yaşıyor. Oda artık yavaş yavaş bu durumun farkına varıyor.

Arsen Lupen, bizim ünlü ve centilmen hırsızımız o zamanlarda o kadar da meşhur değil. Babasının hırsızlık yapmasından sonra sanırım zamanla baba mesleğini eline alıyor. 

Birbirlerinin şimdiki hallerine dönüşmelerinde arkadaşlıklarının payı çok büyük. 

Buzlar Sarayı Adlı son kitabını henüz okumadım. Yeni aldım zaten. Yeni yıldano da okuma listemde..

SERİNİN KİTAPLARI,
1. Siyahlı Kadın 
2. Operada Cinayet
3. Gizemli Kırmızı Gül
4. Korku Katedrali
5. Buzlar Sarayı


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder