22 Aralık 2015 Salı

Pendik Tardis Cafe

Whovian'lar için güzel bir mekan. Kesinlikle herşeyiyle Doctor Who'ya ait özel hediyelikler ve tasarımlarla dolu. Ben ilk gittiğimde iki sene falan önceydi sanırım. Dışarıdaki ilk giriş kapısı TARDIS kapısıydı. Bugün gittiğimde ise otomatik açılan kapı karşıladı bizi. Bu durumu sevmedim fakat içeri girince içeride TARDIS girisini görünce de çok sevdim.

Cafe'nin dışarıdan görünümü bu şekilde. Çok sevimli bence:)

İçeride sizi kapılarından içeri girince cafe'nin merdivenlerine çıkarsn bir TARDIS karşılıyor. Cidden şahane olmuş.

Kendini çok mutlu hisseden bir Günnur var karşınızda..


Kapıdan girince, "sanırım içi dışından büyük" lafına atıfta bulunmuşlar. Şahane olmuş. TARDIS'in içinde sizi şahane bir cafe bekliyor.



Bu çizimleri görünce hayran oldum gerçekten. Tam olarak Doctor Who'nun tanımı olan cümleler bunlar. Çok başarılı.



                Bad Wolf- Rose Tyler

Cafe'nin tasarımı çok güzel. Fakat ben genişlik açısından biraz dar buluyorum. Her kattan çok az kişi oturabiliyor fakat tablolar ve yazılar fazla fazla içeriyi genişletiyor.

Run you clever boy, and remember me..


Bu tabloyu çok seviyorum. Hatta iki sene önce TARDIS cafe'den aldığım bardağın üstünde de bu resim vardı ve çok canlı ce hoş görünen bir tablo.

Bu da görebileseğiniz en şahane varil bence:) Yaa ben görünce aşık oldum. Şahane birşey bu.




Cafe'ye geldiğimizde ufak bir tadilat vardı. Bu nedenle oturduğumuz alanın yan tarafı falan boştu. Rahatca her yerin resmini çekebildim:)




Film şeridi tarzındaki resimlerle Cafe'nin havası baya değişiyor ve güzelleşiyor.

Bı gördüğünüz de Cafe'nin menü kartı. Bence şahane. İçinde DW'ye özel isimli yiyecekler de var ve bunlar da çok şeker.

Menunun arka kapağı da oldukca sahane.








Bu tür özel isimli yiyeceklerden Dalek Hamburger yedim ve cok güzeldi. Doyurucu ve dolu doluydu. Gelirseniz deneyebilirsiniz.


Bunlar da satın alabileceğiniz güzel hediyelikler. Fakat geldiğimizde hepsi bitmişti ve yakın zamanda yenilerin geleceğini söyledi Cafe sahibi. Bu nedenle hediyeliklerin birkaçı kalmıştı.



Veee benim en favori Doktorum 11. Doktor. Matt Smith..


Yediğimiz tramisuların yanıma böyle şahane yazılar yazarak bize servis ettiler ve görünce cok mutlu oldum. En güzel iki söz.

Tabiki yanımda 5 kitabı da getirmiştim ve fotoğraflarını çekmezsem olmazdı olmazdı olamazdı:)



Arkadaşlar daha bir sürü fotoğraf var ama blogda cok uzun duruyorz bu nedenle burada bitiriyorum. Son olarak adres ve telefon gireceğim. Cafe, sahilde ve kolayca bulunabilecek bir yerde. Giderseniz, bulmakta çok zorlanmazsınız.

Adres: Batı Mahallesi, Erol Kaya Caddesi, no:100 Pendik/ İstanbul
Telefon: 0216 511 22 33
Açık: 08:00-23:00
İnternet: www.tardisturkiye.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder