19 Aralık 2015 Cumartesi

2015 Yılında Okuduğum En İyi 20 Kitabım

Öncelikle sıralama tamamen aklıma gelen seklindedir. Özel bir sıra yapmadım. Bu yıl toplam kac kıtap okudum bilmiyorum ama sanırım 120 kitap okumuşumdur. Bu civardadır. Bu yıl fazla kitap okuduğumu biliyorum ama kac kitap tahminim yok. Bu nedenle 2016 yılı için kendime güzel bir ajanda tutacağım bu durumla ilgili evet. Bu yıl okuduğum en iyi 20 kitap,

1. Şizofren *
2. Psikiyatrist *
3. Oyunbaz*
4. Hain Yüreğim*
5. Kurucunun Kızı
6. Maymunlar Gezegeni*
7. Kafes
8. Trendeki Kız*
9. Aşk Tüm Zamanların İçinden Gecer  Serisi (3 kitap)*
10. 1984*
11. Hayvanlar Çiftliği*
12. Da vinci sifresi
13. Cehennem
14. Melekler ve Seytanlar
15. Mücella*
16. Cesur Yeni Dünya
17. Mezarlık Kitabı
18. Telepati Serisi (3 kitap)
19. Labirent serisi (ilk 3 kitabı)
20. Rüya Dağıtan Çocuk*

Yıldız koyduklarım diğerlerine göre daha çok sevdiğim kitaplar. 
Bu arada Wulf Dorn kitaplarına hayran kaldım. Yazar kesinlikle favorilerim arasına girdi. Kendisi son zamanlarda okuduğum en harika yazarlardan:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder