18 Aralık 2015 Cuma

En sevdiğim Seri Kitaplarım-1

PLL ile dört sene önce şans eseri izleyecek dizi ararken karşılaşmıştım. Dizinin ilk 4 sezonuna da aşık olmuştum. Araştırdıktan sonra da seri kitap olduklarını öğrenmiş ve iki sene kadar önce de seriyi almıştım. Kitaplar çok güzel. Fakat 23 yasındayım ve artık gün geçtikce yaşıma hitap etmediklerini düşünüyorum. Kitaplar beklentimden daha çocuksu bir anlatıma sahip. Film daha vahşi o konuda. Fakat ben yazarın serisini cidden seviyorum. Neden bilmiyorum ama bazen yeni kitabı merak ederken buluyorum kendimi. Son çıkan kitap Duygusuz'u henüz okumadım. Serinin tüm kitaplarını okudum ve favori serilerimdendir.

SERİNİN OKUMA SIRASI:
1. Sevimli Küçük Yalancılar
2. Kusursuz 
3. Mükemmel
4. İnanılmaz
5. Acımasız
6. Tehlikeli
7. Kalpsiz
8. Sevimli Kücük Sırlar (Ara Kitap)
9. Sahtekar
10. Şaşkın
11. Duygusuz



3 yorum: