17 Aralık 2015 Perşembe

Labirent Ölüm Emri- James Dashner

İSYAN kurulmadan, Kayran inşa edilmeden ve Thomas Labirente girmeden önce bir güneş patlaması dünyayı vurmuş, insan nüfusunun
çoğu  ölmüşler.

Mark ve Trina o yıkımdan sağ çıkmayı basarmıstırlar. Ama simdi bir virüs hızla yayılmaktadır; insanları cinnete ve cinayete sürükleyen bir virüs.

İki genç, hayatta kalmayı başarabilirlerse insanlığın geri kalanını kurtarmanın bir yolunu bulabileceklerine de ikna olurlar. Cünkü bu yeni, yıkılmış, dünyada her yasamın bir bedeli vardır. Ve bazıları için ölürüz, dirinizden daha değerlidir. 


Kitap, Thomas'ın kutuya koyulmadan önceki anlarını anlatarak başlıyor ve sonraki bölümde kitap ''13 yıl öncesi'' başlığıyla devam ediyor.

Arkadaşlar okuduğum en kötü kitaptı. Sanırım okuduğum en kötü Pegasus'u buldum. İnanın ki bu kadar kötüsünü okumamıştım sanırım. Kitabı yarıda bırakacaktım. Fakat atlaya atlaya da olsa her sayfadan okuyarak ki bazı sayfalardan sadece konuşma alanlarını okudum geçtim. Kitapla ilgili kafamda ne var diye sorarsanız sıfıra yakın. Ayyy delirdim ya sanırım bu yıl hatta o kadar diyorum. Okuduğum en kötü kitaptı. Ağlamak istiyorum yaaa sinirim bozuldu. Yazar neden şahane üç kitabın üstüne bu kitabı çıkarır bilmiyorum. Sanki kitabı başkası yazmış. Çok sinirliyim. Yorum falan da girmeyeceğim. Bence labirenti okuyanlar 4. Kitabı biraz geciktirsinler. Hele de üst üste okuyanlar kesinlikle kitabı ertelesinler. Yani serinin tadını bu kitabı okuyup kaçırmayın derim. Umarım çıkacak olan 5. Kitap bunun gibi berbat olmaz umarım!!!!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder