10 Aralık 2015 Perşembe

Grey- E. L. James

Grinin Elli Tonu, Karanlığın Elli Tonu ve Özgürlüğün Elli Tonu..
Yazar bize bu seriyle öyle birşey yaptı ki.. Hani nasıl Açlık Oyunları serisinden sonra bir sürü o tarz kitaplar yayınlandı ya.. İşte Grinin Elli Tonu serisinden sonra da aynı şekilde yeni kurgulanan kitaplar çıktı. Bence hiçbiri Christian Grey ve Anastacia Steele' in eline su dökemez. Bu bir gerçek.!



Kitap, Grinin Elli Tonu'nun Christian'ın ağzından anlatılmış hali. Diğer üçleme Anastacia'nın ağzından anlatılıyordu.

Ben açıkçası Christian'ın anlatımını daha samimi buldum. İç dünyasında geçenleri okumak beni yer yer gülümsetti. Bana fazla içten geldi kitap bu nedenle. Keşke ilk kitap daha en baştan Christian'ın ağzından anlatılsaydı diyorum gerçekten..



Kitaptan yer yer sıkıldım aslında. Yani zaten bu hikayeyi önceden okuduğum için, bazı olaylarda cidden sayfaların uzunluğu beni sıktı. Yazar biraz fazla ayrıntıya girmişti. Herkes kitabı begenmediklerini çünkü Grey'in geçmişine cok değinilmediğinden yakındı ama bence gayet yerinde bir kitaptı o konuda. Sonucta suan elimizdeki kitap zaten ilk kitap. Bekleyin bakalım iki ve üçte neler olacak. Bence bunu söylemek için erkendi biraz. Sonuçta Grey'in ağzından anlatılıyor ve onun düşünceleri belkide ikinci kitapta falan şekillenecek. 

Kitabı sevdim. Yayınevi kaynaklı çeviri bazı yerlerde çok bozulmuştu. ''Kardo'' diye bir çeviri mi olur Doğan Kitap? Yapmys lütfen?! 
Neyse:) Grey'i özleyenler okusun derim ;) 

Kitabın adı: Grey
Kitabın yazarı: E. L. James
Yayınevi: Doğan Kitap



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder