21 Aralık 2015 Pazartesi

Kötü Kızlar Ölmez-Katie Alender

Acıkca söylemem gerekirse, korku filmlerini her zaman sevmişimdir. Hatta aşığımdır. Hatta saplantılı şekilde en sevdiğim film çeşitidir.

Fakat hiç korku-gerilim filmi tadında bir kitap okumamıştım.
Bu kitap yanlış bilmiyorsam üçleme. Ama devam kitapları ne kadar etkili olur bilmiyorum. Kitabı okuduğumda çok sevmiştim. Fakat şuan düşünüyorum da devam kitapları nasıl olur emin olamıyorum. Çok şasaalı bir anlatıma ve konuya sahip değildi. 
Kitabı okurken cok sevmiş olmama rağmen beni korkutmadı hatta germedi. Hatta beni karanlık bir havaya falan da sokmadı. Keşke tek kitap olsaydı. Devam kitaplarının Kurucunun Kızı'nın ikinci kitabı gibi berbat olmasından korkuyorum acıkcası. Kitaba başlarda kac puan vermiştiö bilmiyorum ama suan düşününce 5.5 puanı hak ediyor bence. Yarı yarıya bir kitaptı. 

Tanıtım: Bir zamanlar Alexis lisenin asi kızıydı: pembe saçlı, kötü huylu, yalnızlığıyla mutlu. Ta ki bir gün kız kardeşi Kasey yanlış hayaletle arkadaş olana dek...
Artık hiçbir şey eskisi gibi değildir ve
İŞLER NE KADAR KÖTÜYE GİDERSE GİTSİN, HER ZAMAN DAHA KÖTÜSÜ OLABİLİR..

Kitabın Adı: Kötü Kızlar Ölmez
Orjinal Adı: Bad Girls Don't Die
Yazarın Adı: Katie Alender
Yayınevi: Yabancı
Sayfa Sayısı: 286





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder