18 Aralık 2015 Cuma

En Sevdiğim Seri Kitaplarım-3

Aslında en en en sevdiğim seri kitabım Bir Güneyli Vampir serisi. Fakat öyle resimler denk gelince 3. Sıraya yerleşti ama gönlümün birincisisin:)

Bu seri için ne yazabilirim bilmiyorum. True Blood dizisinin ilham kaynağı bu seri. Ben dizisini sevmiyorum açıkcası. Çok aşırı sapkın sahneleri var ve ciddi ablamda hoslanmıyorum. Bu nedenle de Game Of Thrones dizisini de hiç izlememişimdir.

Sookie Stackhouse gercekten çok güçlü bir karakter. Onca yasadığı olaylara karşı her zaman ayakta kalıyor. Vampirler periler ve bir sürü değişik olaylardan deli gibi tehlikelere atlayarak sıyrılıyor. Seriyi tüm doğaüstü severlere öneriyorum.

Seri şuan 11. Kitabında. Fakar devamı gelecek mi bilmiyorum. Umarım gelir umarım.

SERİNİN KİTAPLARI:
1. Gündüz Ölüsü
2. Şehir Ölüsü
3. Kulüp Ölüsü
4. Cadı Ölüsü
5. Ölüler Ölüsü
6. Yılın Ölüsü
7. Hepimizi Ölüsü
8. Kötünün Ölüsü
9. Peri Ölüsü
10. Aile Ölüsü
11. Patron Ölüsü



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder