21 Aralık 2015 Pazartesi

Betül Güçlü- Süper Dadı

Müptela Yayınları'ndan okuduğum ilk kitaplardan birisiydi sanırım Süper Dadı.
Basit bir anlatımı vardı. Kafa yormayan, insanı bunaltmayan.. Yer yer gülümseden ve eğlendiren.. Evet arkadaşlar ben bu kitabı gerçekten cok sevmiştim çokk. Hala bu satırları yazarken gülümsüyorum. Belki anlatılan durumla karsılasmak bizim için zor ve imkansız olabilir ama olsun. Bu kitap insanın içini ısıtıyor. İki kücük kahramanın o çocuk akıllarını okumak, onları hissetmek çok güzel. Çocukların o kirlenmemiş kalplerini görmek, kirlenen kalplerimizi biraz olsun temizliyor. Yaşanan bu olayın anlatımı beni cok etkilemişti gercekten. Biraz kafanızı dağıtmak isterseniz okumanızı öneririm.

Kitabın Adı: Süper Dadı
Yazarın Adı: Betül Güçlü
Yayınevi: Müptela
Sayfa sayısı: 255


Tanıtım: 
Aşıksanız;

Dağları delebilirsiniz "Ferhat" derler
Çölleri aşabilirsiniz "Mecnun" derler
Canınıza kıyabilirsiniz "Romeo" derler.

Ya iki küçük sevimli canavarın tüm sorunluluğunu alıp, kalplerini çalar ve oradan sevdiğiniz kadına ulaşmayı başarırsanız?

İşte o zaman "SÜPER DADI" derler.

Efran'ın verdiği zorlu, eğlenceli, acılı ve sevimli mücadeleyi okurken aşk uğruna girebilecek en güzel sınavlardan birine şahit olacaksınız. 

Beril,Baler, Sare ve Efran'ın "aile"si sizi de aralarına alacak kadar sevgi dolu; gerçek bir aile olmak için kan bağından daha fazla ihtiyacımız olan tek şey de bu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder