3 Mart 2016 Perşembe

Paranoya- Tuğba Sarıünal

Tanıtım:

Kitabın adı: Paranoya
Yazarın adı: Tuğba Sarıünal
Yayınevı: Destek
Baskı: 1. Baskı Şubat 2016
Alınan tarih: 27 Şubat 2016
Fiyatı: 19₺
Sayfa: 295
Puanım: 8/10

Arka kapak:

Varoluşlarını akıl ve sezginin birlikteliğine borçlu olan iki farklı karakter tahmin edilmesi imkânsız bir sona hizmet etmek için tanıştılar.

Gidecekleri yolda ellerinde olanla yetinemeyeceklerini ikisi de biliyordu.
Çünkü son varsa öncesi de vardı.

Geçmişin derinlerine inerken ayık kalmak zorundalardı.
Çünkü her son esaslı bir karardı.

Bütün olasılıkları hesaplayıp zamana hükmetmeye çalışırken, sadece birbirlerine güvenebilirlerdi.

Ne mutlu!
Ve maalesef ki...




Yorumum:

Arkadaşlar ben kitabı ilk başta resmen normal bir aşk-aldatma-bosanma-yeni hayat kurma .. gibi bir olay diye düşünürken yazar başımdan aşağı kaynar su döktü. Yok böyle birşey. Yazarın ilk kitabı da bu tarz mıydı bilemiyorum ama ben bunu bir aşk üçgeni falan tarzı birşey diye düşünerek elime aldım. Ne bileyim kız amansız hastalığa yakalanır yada delirir falan derken onun üzerinden bir romantiklik bekledim ama Booommm!!!

Kitap benim en sevdiğim tarzlardan biri çıkmasın mı!! Polisiye:) Suratımda salakça bir sırıtış. O hoşnut ifadesi..

Evet, Fulya ve Kerem evli bir çift. Kerem bir Üroloji doktoru. Mutlular ve birbirlerini seviyorlar. Zaten benim bir aşk romanı okuyacağımı hissettiren şey buydu.

Yani bunu söylersem spoiler mı olacak bilmiyorum ama söylemezsem de yorumlayamam!?

Kerem işinde terfi alıyor ve İngiltere'ye gitmek için çiftimiz heyecanlanırken bir gün Kerem, arabasında kendine bir ilaç enjekte etmiş ve kendini vurup intihar etmiş şekilde bulunuyor.

Delirlerde herşey intiharı gösterirken Fulya buna hiç inanmıyor ve bu işin peşine düşüyor. Polis memuru Atakan'ın da desteğiyle çok kirli ve büyük bir işi ortaya çıkarmaya çalışırken buluyorlar kendilerini.

Yazarı burdan cidden tebrik etmek istiyorum. Kendisi genç olmasına rağmen kalemi bence çok güçlü ve başarılı. Polisiyeye farklı bir yönden yaklaşmış ve gercekten. Kitabı başarılı buldum. 

2 yorum:

  1. Öyle bir yorumlamışssınız ki kitabı baya merak ettim. Polisiye tarzı kitapları bende çok seviyorum ve en kısa zaman da okucak :) teşekkürler.

    YanıtlaSil