3 Mart 2016 Perşembe

OzPack Kitap Çantası

Selam arkadaşlar,
Uzun zamandır bu güzelliği görüp görüp deliye dönüyordum. Çünkü benim için İstanbul denilince aklıma gelen tek yer Haydarpaşa Garı'dır ve bu şahane çantanın ana temalarından birisi de sayın Haydarpaşa Garı. Kısacası bu güzelliği elime alamasaydım çok üzülecektim :)

Evet sizin için bu güzel çantayı inceleyeceğim ve resimlerle biraz da olsa size göstermeye çalışacağım.

Öncelikle bu çantalara sahip olmak çok kolay. Kullanımı çok kolay olan bir siteleri var.

http://www.ozpack.com.tr  sitesine girdiğinizde karşınıza desenler, renkler ve özel koleksiyon OZPACK'ler çıkıyor.

Benim aldığım çantanın adı İSTANBUL ve http://www.ozpack.com.tr/collections/buyuk-ozpack/products/93a-istanbul-8680621700934  bu linkten bulabilirsiniz. Ayrıca farklı modellere de göz atabilirsiniz.

Kargonuz MNG kargo ile geliyor. Kapıda ödeme seçeneğini seçerseniz 3₺ ekstra ödeme yapıyorsunuz. Kredi kartıyla ödemelerde kargo ücretsiz ve sadece aldığınız ürünün ücretini ödüyorsunuz. 

Şimdi resimlerle biraz daha detaylı olarak göstermek istiyorum.


Kargo bu şekilde geliyor arkadaşlar. Şahane bir şekilde paketlenmiş şekilde geliyor.


Benim elimdeki OZPACK böyle cici cici bir şey. Çok güzel gerçekten arkadaşlar. Ayrıca, derisi şahane bir kalitede. Fermuarı bile çok özenle seçilmiş durumda.


Fermuarlı gözü açtığımda da bu güzel yazıyla karşılaştım. Sizle de paylaşmak istedim. Bence çok güzel bir yazı.



OZPACK hastanesi.. Gerçekten çok ilginç bir olay. Görünce çok hoşuma gitti gerçekten. Bir Türk olarak Osman Bey'i tebrik ediyorum. Bence tüm dünyaca kullanılabilecek şahane bir çanta.



Evet boyutları bu şekilde. A4 kağıdı kadar bir büyüklüğü var. Eşyalarınızı içine yerleştirip cırt cırt bandıyla sabitleyerek icindeki eşyaların kaymamasını sağlıyorsunuz.


İçi bu şekilde. Evet iç astarı gayet kalın ve dayanıklı görünüyor. Kitaplarınız ve tabletiniz zarar görmeden taşınabilir bir dizaynda.


Cırt cırtlı göze istediğiniz herşeyi koyabilirsiniz. Para, cüzdan, kalem.. Aklınıza her ne gelirse kaybolmasını engellemek istediğiniz daha küçük şeyleri bu göze koyabilirsiniz.



Ben İpad Mini kullandığım için, büyük OZPACK'lerden almayı tercih etmedim. Bu boyutları 49₺ iken diğer modeller 69₺.



Umarım yardımcı olabilmişimdir. İyi günler dilerim:)


BENİM ALDIĞIM ÜRÜNÜN DETAYLARI ŞU ŞEKİLDE; KİTAP OZPACK


Bu Ozpack en çok satılmış ve denenmiş, iç cebi bulunmayan klasik OZPACK modelimizdir.Ozpack`ler A4 boyutundaki kitap ve defterleri taşımak için geliştirilmiştir. Maksimum 5 kitap/defter için kullanılır. Dünyanın en kaliteli fermuar, cırt cırt ve lastikleri (YKK) ile yıllarca yıpranmadan kullanılabilir. Ozpack ürünlerinde ömür boyu tamir garantisi bulunmaktadır: bkz Ozpack hastanesi. Ozpack’ler sağlığa zararlı, kanserojen madde (fitalat) içermez.


BOYUT: 25cm X 45cm


DIŞ CEP: Ozpack’lerin dış kısmında kişisel eşyalarınız taşımak için uygun bir cep bulunmaktadır. Bu modelin dış cebi kalemleriniz, anahtarlarınız, cüzdanınız, telefonunuz ve telefon şarjınızı taşımak için uygundur.Bu Ozpack, yönetmen Melih Kundakçıoğlu tarafından tasarlandı.


Ürün Kodu: 8680621700934


Fiyatı: 49 TL



KİTAP VE TABLET OZPACK;


Ozpack`ler A4 boyutundaki kitap ve defterleri taşımak için geliştirilmiştir. Maksimum 5 kitap/defter için kullanılır. Dünyanın en kaliteli fermuar, cırt cırt ve lastikleri (YKK) ile yıllarca yıpranmadan kullanılabilir. Ozpack ürünlerinde ömür boyu tamir garantisi bulunmaktadır: bkz Ozpack hastanesi. Ozpack’ler sağlığa zararlı, kanserojen madde (fitalat) içermez. 


BOYUT: 45 cm X 29 cm 


DIŞ CEP: Ozpack’lerin dış kısmında kişisel eşyalarınız taşımak için uygun bir cep bulunmaktadır. Bu modelin dış cebi kalemleriniz, anahtarlarınız, cüzdanınız, telefonunuz ve telefon şarjınızı taşımak için uygundur.


iÇ CEP: 26 cm X 21 cm, çoğu tablet bilgisayarınızı (tabletinizin boyunu ölçmeniz tavsiye edilir) veya not defteri, bloknot, ajanda gibi eşyalarınızı taşır.


Fiyatı: 69 TL

Sanırım söylemem gerekenler bu kadar. İyi günler dilerim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder