22 Mart 2016 Salı

Karanlık Yalanlar- Alessandra Torre

Tanıtım


Kitabın adı: Karanlık Yalanlar
Orjinal adı: Black Lies
Yazarın adı: Alessandra Torre
Yayınevi: Yabancı
Sayfa: 336
Fiyat: 23₺
Baskı: 1. Baskı Eylül 2015 
Alınan tarih: 18 Mart 2016
Puanım: 8.5/10


Arka kapak:


Bu bir aşk hikâyesi ama okuması kolay olanlardan değil...

Brant: Yirminci yaş gününde bir teknoloji milyarderi oldu. Benimle üç yıldır beraber. Dört kere evlenme teklif etti. Dört kere reddedildi.

Lee: Ev hanımlarıyla aşna fişne yapmadığı zamanlarda çim biçiyor. Elleri ve vücudunun diğer parçaları son derece yetenekli. Bilse de bilmese de, iki yıldır benim tarafımdan takip ediliyor. 

Durmayın. Yargılayın beni. Benim aşkımın nelere yol açtığı hakkında en ufak bir fikriniz bile yok. 

Daha önce bu hikâyeyi duyduğunuzu düşünüyorsanız güvenin bana… duymadınız. 

“Kendinizi, okuyacağınız ve tekrar okumak isteyeceğiniz en dudak uçuklatıcı kitaplardan birine hazırlayın. Karanlık Yalanlar kusursuzca yazılmış, etkili bir şekilde detaylandırılmış ve bir insanın aşk için ne kadar ileri gidebileceğini gösteren bir kitap. Okurken büyülendim, serseme döndüm ve bittiğinde nutkum tutulmuştu. 
-Natasha is a Book Junkie 

"VAY BE!!! Açıkçası, okuduğum en MUHTEŞEM kitaplardan biriydi! Kesinlikle favorilerimden! 
-Aestas Book Blog 

"Bir beğendiğiniz kitaplar vardır, bir sevdikleriniz, bir de aklınızı başınızdan alıp sonsuza kadar sizinle kalacak olanlar; işte Karanlık Yalanlar sonuncusu. 
- Rosie's Book Heaven




Yorumum:

Öncelikle kitap beklediğimden çok iyiydi. Kesinlikle sadece sonu için bile okunmalı. Çoğu kitap şahane ilerlerken, sonlarıyla okuyucuyu hayal kırıklığına uğratırken.. Bu kitapta tam tersi oldu benim icin ve büyük keyif aldım.

Aslında olayın çözümündeki o son, uzun zamandır bir çok kitapta beklediğim o olayla ilgili olunca bu durum çok hoşuma gitti.

Lana, zengin bir ailenin kızı. Soylu bir aile. Lana, çok güzel yetiştirilmiş bir kız ve ailesinin tek isteği onun yakışıklı zengin birisiyle evlenmesi.. Bla bla bla.. Klasik bir aile tablosu.. Kimse soruyor mu bu kız ne ister! Onu yeme kilo alırsın, bunu giyme şunu derler, orada düzgün otur, burada şunu yap.. Hakimiyet ailede. Fakat, Lana'nın başka planları var:)

Evet, yaşını dolduruncs ona kalan parayla artık kendi hayatını kurmaya çalışıyor. Brant ile tanışıyor ve o tam anlamıyla aradığı erkek. Kısa sürede ona aşık oluyor fakat, Brant'in akrabası olan kadın sürekli olarak onu bırakması için Lana'yı sıkıştırıyor ama gün geçtikce daha da birbirlerine bağlanıyorlar.

Evet kitapta cinsel sahneler çok fazla var. Okumak isteyenler bunu göz önünde bulundursunlar.

Lana bir gün Lee ile tanışıyor ve hayatının ikinci yarısı işte o zaman başlıyor. Lee tam bir serseri. Brant'in tam aksi birisi ve baş belası. Lana ile yakınlaşmaları tehlikeli bir hal alıyor.

Kaçınılmaz son çok ilgi çekiciydi. Son 100 sayfayı ağzım açık okudum. Hele olayın çözüldüğü son sayfalar şahaneydi. Okuduğum en iyi sonlardan birisine sahipti kitap. Daha fazla birşey demek istemiyorum çünkü ne dersem bundan sonrası spoiler alarmı verecek. Siz bu kitabı okuyun derim ben:)



2 yorum:

  1. Merak ettiğim ama emin olamadığım bir kitaptı. Cinsellik sahnelerinin çok fazla abartıldığı kitaplardan pek hoşlanmıyorum aslında..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında cinsel unsurları görmezden gelebileceğin bir kitap.ben okurkan cok sasırdım

      Sil