3 Mart 2016 Perşembe

Kendine Bir İyilik Yap- Bilge Göksu

Tanıtım:

Kitabın adı: Kendine bir iyilik yap
Yazarın adı: Bilge Göksu
Yayınevi: Carpe Diem
Sayfa: 190
Fiyat13.5₺
Baskı: 16. Baskı Şubat 2016
Alınan tarih: 2 Mart 2016
Puanım: 9/10

Arka kapak:

Hayat güzelliklerle dolu ve buna layık olabilmek için iyi bir insan olmaya çalışıyorsun. Ama sen de biliyorsun, insanlar bazen kıskanç, yalancı, çekilmez olabilirler. Yardım etsen dahi ihanetlerini görebilir, dürüst olduğun için zarara uğrayabilirsin. Bugün yaptığın iyilikler, yarın unutulabilir. Olsun, sen yine de iyi kalmaya, sevmeye ve yaşamaya devam et. Çünkü insan olmanın sırrı budur.

Her şeyden önce kendine bir iyilik yap ve bu kitabı oku. Sonra da onu sevdiğin birine hediye et. Çünkü başkalarına yaptığın iyilikleri aslında kendine yapıyorsun...



Yorumum:

Carpe Diem, benim için çocukluk özlemim gibidir. Lise yıllarımda Mine Sota kitaplarının hepsini okumuştum. Okuyacağınız en keyifli ve komik yazarlarımızdandır. Yer yer hüzünlenirlen yer yer sizi güldürürdü. Şuan kitaplarına bakıyorum da, Ömer Sevinçgül kitaplarını da çok okurdum. Nedense Kendine Bir İyilik Yap kitabı bana ulaşmasaydı eskilerimi hatırlayamayacakmışım.. Sebepsizce hüzünlendim. O ince uzun kitaplar, kitaplığımın kemik kadrosuydu oysaki.. Şuan düşünüyorum da neden onları okul kütüphanesine emanet etmiştim ki :( belki de kaç kişinin elinden geçip onları da keyiflendirdiler ve onlara da okuma alışkanlığı  kazandırdılar :) Bunu düşünmek işte gülümsememe sebep olan..

Durdurun Dünyayı İnecek Var kitabı, lise sıralarımda okumak için çantamda gezinirlen şiddetli bir yağmurda, hemde çantamda sırılsıklam olmuştu ve tüm sayfaları kırış kırış olup buruşmuştu.. Sanırım şuan kitaplarımı elden çıkardığım için onların anıları altında eziliyorum.

Hayat ne kadar garip değil mi? Bu kitap hakkında yorum yapmayacağım. Çünkü okunacak en eğlenceli ve en öğretici bir kitap. Alıp okuyun diyorum ve gerçekten içindeki o mutlulukları, sizi eskilere götürecek o hikayeleri, sizi gülümsetecek ya da içinizde burukluk  bırakacak bu kitabı mutlaka okuyun. Çünkü bu kitabın içinde her yaşa hitap edecek güzellikler var..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder