10 Mart 2016 Perşembe

Kördüğüm- Calia Read

Tanıtım:


Kitabın adı: Kördüğüm
Orjinal adı: Unravel
Yazarın adı: Calia Read
Yayınevi: Yabancı
Sayfa: 333
Fiyatı: 20₺
Baskı: 2. Baskı, Şubat 2015
Alınan tarih: 3 Mart 2016
Puanım: 8/10


Arka kapak:


Bir ay önce, akıl hastanesine yatırıldım.

Dün, Lachlan ziyaretime geldi. Beni öptü ve aklımı kaçırmaya başladığımı söyledi.

Saatler sonra Max düşüncelerimi işgal etti; deli olmadığımı ve bana ihtiyacı olduğunu hatırlattı.

Birkaç dakika önce geçmişimi aydınlatmaya çalışarak gerçeklikten daha da uzaklaştım…

Şimdi, herkes benim aklımı kaçırdığımı düşünüyor ama ben onun gerçek olduğunu ve ne gördüğümü biliyorum…

Bana inanıyor musun?

“Seksi, gizemli ve etkileyici bir hikâye… Calia Read’in kelimeleri sizi esir edecek ve aklınızı başınızdan alacak!” 

--- Claire Contreras, There is No Light in Darkness’ın Yazarı.




Yorumum:


Naomi, bir aydır akıl hastanesinde yatıyor. Başına ne geldi de kendini bir anda orada buldu?

Herkes onun aklını kaçırdığına inanıyor ama o, onun gerçek olduğuna çok emin!

Peki neler oldu da Naomi şuan bu halde?!

Kitapta, Naomi, Lana, Lachlan ve Max isimlerini sıkça duyacaksınız ve bu kişiler etrafında gelişen olayları okuyacaksınız.

Arkadaşlar, okurken cok farklı duygular içindeydim. Kitapla ilgili ne desem, nasıl bir yorum yapsam spoiler olmasından korkuyorum.

İnsan zihni, bir olayı ne kafar kaldırabilir? Nereye kadar direnir? Peki nerede tükenir? Nerede patlama noktasına ulaşır?

Kitap çok güzel bir psikolojik kitaptı bence. Kitapla ilgili birkaç yorumda spoiler yediğim için olayları az çok tahmin ettim ama yine de etkilenmemi engellemedi.

Kesinlikle okumanızı tavsiye ediyorum. Güzel bir kitaptı. 

Spoiler:

Arkadaşlar bu spoiler kısmını yazmak istedim çünkü duygularımı bir şekilde yazmam. Bir babanın, kısına cinsel gözle bakması ve onu bu konuda kullanması. Annenin bunu bilmesi.. Hayatımda okuduğum en iğrenç satırlardı. Böyle insanlar malesef ki var ve onlara "Allah Belanızı Versin!!!" diyorum. Geberin İnşallah!! Yani ne diyim size. Yahu karınız ne güne duruyor! Arkadaş git dışarıda bu işi yapanlarla ilgilen!! Bir kızın hayatını neden karartırsın!! Lanet olsun sizin gibilere!! Birşey diyemiyorum!! Çıldırmamak elde değil!!

Peki bunların hepsi, sizin içinizdeki ikinci kişiliğinizse o zaman ne yapardınız?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder