5 Nisan 2016 Salı

Muzlu Pastam- Betül Güçlü

Tanıtım:


Kitabın adı: Muzlu Pastam
Yazarın adı: Betül Güçlü
Yayınevi: Müptela
Baskı: 1. Baskı Mart 2016 
Alınan tarih: 31 Mart 2016
Sayfa: 296
Fiyatı: 23₺
Cilt: Ciltli baskı
Puanım: 8/10


Arka kapak:

Gerçek bir pastacının, gerçek bir pastaya benzeyen ve en az pasta kadar tatlı bir aşk hikâyesini anlattığı bu kitap,
her yaştan okura hitap ediyor.
 
Bir tutam aşk,
Kocaman beyaz bir bulut,
Biraz peri tozu,
Azıcık inat,
 Bi’ çimdik kıskançlık,
 Bolca tutku…
 
Betül Güçlü’nün bu özel formül ile hazırladığı Muzlu Pastam’ın tadı damağınızda kalacak.
Belki bir gün sizin kapınıza da küçük bir kutu bırakırlar, kim bilir?




Yorumum:

Evet, yazarın ilk kitabı olan Süper Dadı'yı 2015 yazı okumuş ve çok beğenmiştim. Yaz döneminde okuduğum en güzel kitaplarımdan birisiydi benim için. Çocukların neşesi ve masumluğu hala beni gülümsetiyor. Sade bir kitaptı ama samimi ve güzeldi.

Muzlu Pastam kitabını okumaya başlarken de aynı sevimlilikte bir kitap okuyacağım az çok tahmin ettim. Öyle de oldu.

Destan, ailesinin okuma hayallerini bir kenara bırakıp kendi hayalleri peşinde koşuyor. Pastane açıyor ve orayı işletmekte zorlanıyor. Pastanesi zor günler geçiriyor ve bunun altından kalkamayan Destan'ın imdadına Alper yetişiyor.

Pastacılık Kursu açmaya karar veriyorlar ve Alper'in de bulduğu kursiyerlerle bu iş başlıyor. Tabi Destan içinde işler değişmeye başlıyor.

Eylül ve Giray sevgili. Aralarındaki bağı sevdim ama nedense bana çok yapmacık geldiler. Kitapta sanırım sevmediğim tek olay buydu. Yani anlayamadım. Onları hem sevdim hem nefret ettim. Eylül çok mızmız bir karakter bence ya. Yani kıza bildiğin rahat batıyor sanki:) ehehe neyse işte onları da sevdim diyelim:)

Ali Bulut, tam bir centilmen bence. Yani böyle insanlar varmı. Giray da öyle. Hepsi hayal bunların:(

Zeynep ve Alper sahneleri düşündüğümden azdı. Ama neticede onlarla ana karakter olmadıkları için beni çokca rahatsız etmedi.

Pastaneyi kurtarmak için açılan Kurs, bir sürü olayı da beraberinde getiriyor. Yeni arkadaşlıklar, dostluklar, yeni hayat arkadaşları..

Kitapta söylenecek çok şey yok. Spoiler kısmına girerim yoksa. Tatlı sürtüşmeler, sevimli konuşmalar güzeldi. Fakat, kitapta keşke birkaç Destan'ın en güzel favori tarifleri gibi bir bölüm olsaydı keşke. Yani ne alakaysa sebepsizce bunu bekledim:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder