22 Nisan 2016 Cuma

Gölgeler-Paula Weston

Tanıtım:


Kitabın adı: Gölgeler
Orjinal adı: Shadows
Yazarın adı: Paula Weston
Yayınevi: Yabancı
Seri sırası: 1
Sayfa: 336
Fiyatı: 20₺
Baskı: 1. Baskı Ocak 2015
Alınan tarih: 11 Nisan 2016
Puanım: 7/10


Arka Kapak:

Gaby Winters yaklaşık bir yıl önce ikiz kardeşi Jude’u bir trafik kazasında kaybetmişti. Kazadan sonra bedeni iyileşmişti ama acısı hâlâ ilk günkü gibi tazeydi ve kâbusları bitmiyordu: Her gece kâbuslarında iblislerle ve cehennemin diğer yaratıklarıyla savaşıyordu.
 
Ve sonra karşısına Rafa çıktı. Rafa, sadece kâbuslarında sık sık gördüğü çocuk değildi, aynı zamanda ikiz kardeşi Jude’la da bir geçmişleri olduğunu iddia ediyordu. Gaby, hayatı ve kendi hakkında bildiğini düşündüğü gerçeklerin sadece birer yalan olduğunu kabul etmek zorunda kalmıştı ve bulması gereken gerçekler kâbuslarındaki gölgelerde gizliydiler.
 
Rafa kimdi? Refaimler kimlerdi? Ve en önemlisi Gaby kime güvenebilirdi?
 
 “Sıkı, zekice yazılmış ve farklı… Okuduğum en iyi melek temalı kitaptı!” – Alpha Reader




Yorumum:

Selam arkadaşlar..
Evet, öncelikle kitap hakkında düşüncelerim resmen inişli çıkışlı. Şuan şahane bir kitaptı diyip bir süre sonra bana hissettirdikleriyle sevmediğim bir kitap haline gelebilir yada suan çok kötüydü diyip bir süre sonra bana olumlu düşünceler hissettirebilir. Bu nedenle çok ama çok arada kaldım. Kitabı sevdim diyip sonradan sevmemezlik yaparsam siz bana bakmayın yada tam tersi durum olursa. Ben bir kitabı okuduktan sonea hic bu kadar arafta kaldığımı hatırlamıyorum.

Yoruma nerden başlamalıyım onu bile kafamda düşünemiyorum. Karmaşık duygular içerisindeyim.

Başlarda çok beğendim. Ortalarda sıkılarak okudum. Sonlarını ışık hızında okudum. Böyle ilginç bir deneyim yaşadım.

Normalde melekli kitapları cok sevmiyorum. Bilmiyorum bana, bazı şeylerle dalga geçiliyormuş izlenimi bırakıyorlar. Bu yüzden sıcak bakamıyorum ve akıcı da okuyamıyorum. Ama Gölgeler beklediğimden daha akıcı okuduğum melek temalı bir kitap oldu.

Bazı sayfalar bana çok zoraki yazılmış gibi hissettirdi. Bazı sayfalar ise heyecanımı doruklara çıkardı.

Kişilere hiç ısınamadım ama. Böyle bazı isimler damdan düşer gibi, sanki ben onları tanıyomuşum da onların her şeylerini bilmem gerekiyormuş gibi, ön bilgi verilmeden kitaba dahil olmuş gibi hissettirdi. Yani kendimi afallamış buldum bazı kişiler yüzünden:) 

Yahu ne çok dertlenmişim okurken hehehe.. Ben yoruma geçeyim en iyisi:)

Gaby Winters. Bir sene önceki bir kazada ikizi Jude'u kaybediyor ve hayatına şekil vermeye çalışıyor. Bu konuda en büyük destekçisi en yakın arkadaşı Maggie. 

Sürekli rüyalarında iblisler falan görüyor ve sürekli aynı kişiyi görüyor.

Bir gün karşısına Rafa çıkıyor ve farkediyor ki bu kişi rüyalarındaki kişi. Rafa ile karşılaştıktan sonre herşey bir anda arap saçına dönüyor. 

Yaşadığı hiçbir şey gerçek değil! Kendisini aslında farklı bir dünyada bulması da an meselesi.. Kime güvenmesi gerektiği ise kocaman bir soru işareti?!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder