21 Nisan 2016 Perşembe

Doctor Who En Sevdiğim Bölümleri

Selam arkadaşlar. Öncelikle bu postu neden hazırlıyorum bilmiyorum ama hazırlamak istiyorum. Evet Doctor Who hayranıyım. Bunca zaman bir çok dizi izledim ama DW başka.. Onun gibisi yok!!

İlk sezonu çok sevmedim. İkinci sezon David Tennant 10. Doktor ünvanıyla girince işler değişti. Matt Smith 11. Doktor olarak girince de benim kayışlar koptu.Gelmiş geçmiş en iyi doktordu bence..

Peki ben en çok hangi bölümleri çılgınlar gibi yüzlerce kere izledim? İşte yanıtım:





1. SEZON 
8. Bölüm Father's Day
12. Bölüm Bad Wolf

2. SEZON
0. Bölüm The Christmas İnvasion
4. Bölüm The Girl İn The Fireplace

3.SEZON
0. Bölüm The Rubaway Bride
1. Bölüm Smith And Jones
10. Bölüm Blink

4. SEZON
1. Bölüm Partner Of Crime
2. Bölüm The Fires Of Pompeii
6. Bölüm The Doctor's Daugter
8. Bölüm Silence İn The Library
9. Bölüm Forest Of The Dead
11. Bölüm Turn Left
13. Journey's End

5. SEZON
1. Bölüm The Eleveth Hour
6. Bölüm The Vampires Of Venice
7. Bölüm Amy's Choise
10. Bölüm Vincent And The Doctor
12. Bölüm The Pandorica Opens
13. Bölüm The Bing Bang

6. SEZON
2. Bölüm Day Of The Moon
4. Bölüm The Doctor's Wife
7. Bölüm A Good Man Goes To War
8. Bölüm Let's Kill Hitler
12. Bölüm Clossing Time
13. The Wedding Of River Song

7. SEZON
1. Bölüm Asylum Of The Dalek
2. Bölüm Dinosaurs On A Spiceship
11. Journet To The Centre Of The TARDIS
14. Bölüm The Name Of The Doctor
15. Bölüm The Day Of The Doctor
16. Bölüm The Time Of The Doctor

8. SEZON
1. Bölüm Deep Breath
13. Bölüm Last Christmas

9. SEZON
7. Bölüm The Zygon İnvasion
8. Bölüm The Zygon İnversion
13. Bölüm The Husbands Of River Song




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder