21 Mayıs 2016 Cumartesi

Hiçliğin Kıyısında- J. A. Redmerski

Tanıtım


Kitabın adı: Hiçliğin Kıyısında
Orjinal adı: The Edge Of Never
Yazarın adı: J. A. Redmerski
Yayınevi: Ephesus
Seri sayısı:
Baskı: 2015
Alınan tarih: 17 Nisan 2016
Sayfa: 467
Fiyatı: 25₺
Puanım: 8.6/10


Arka kapak:


Yirmi yaşındaki Camryn, alışılmışın dışında bir yaşam tarzı düşlemektedir. Fakat başına gelen trajediler bu yaşamı kendisinden zorla çekip alınca, ilk bulduğu otobüse atlayarak varış noktasını bilmediği bir yolculuğa çıkar. Çıktığı bu kendini yeniden keşfetme yolculuğunda, kendisi gibi nereye gideceğini bilmeyen, Andrew Parrish adında biriyle tanışır. Fakat Andrew’un da bazı karanlık sırları vardır… Andrew yolculukları esnasında Camryn’e kimseye bağlı kalmadan, içinden geldiği gibi yaşama, en derin ve kuytu arzularına teslim olma sanatını öğretir. Ancak Andrew’un ondan gizlediği sır yolun sonunda kendisini beklemektedir. Bu sır ikiliyi bir araya getirebilecek midir, yoksa onları sonsuza dek birbirlerinden ayrılmaya mı mahkûm edecektir?

“Hiçliğin Kıyısında mı? ‘Muhteşemliğin Kıyısı’na ne dersiniz? Çünkü şu anda tam olarak bu durumdayım.” -USA Today




Yorumum:

Camryn, yaşadığı zorlukların ve olayların altında ezilirken bir anda bu durumdan kaçmak istiyor ve atladığı ilk otobüsle hiç gitmediği, bilmediği bir yere bilet alıyor ve yola koyuluyor. Yirmi yaşındaki Camryn bence ciddi anlamda çok cesur bir iş yapıyor bence. Ahhh ahhh!! Bende bazen öyle atlayıp hiç bilmediğim bir yere gitmek isterdim. Cesaretim olsa mesela.. ama yok.. Bu nedenle Camryn'i bu konuda takdir ettim.

Otobüste Andrew ile karşılaşıyor. Babası hasta ve onu son kez görmek için yollara düşmüş Andrew. Kader onları burada karşılaştırıyor. 


Andrew ile hiçliğin kıyısında geziyorlar. Tabiri caizse tam olarak böyle. Hiçlik içinde kendilerini arıyorlar. Birbirlerini hiç tanımayan iki insan, yaşadıkları olaylardan kaçarken birbirlerinde arıyorlar çareyi. Kutupların birbirlerini çekmesi gibi o kadar bağlanıyorlar ki! Kopmaları herkes için tehlike yaratacak gibi değil mi!?

Camryn'in cesaretine hayran olmamak elde değil. Yahu ben olsam tanımadığım birisiyle yolculuğa çıkmak, onunla yakınlaşmak.. Ya ütopya bunlar bence! Ama yine de böyle yaşayanlar var mıdır? Onu da bilemiyorum? Heyyyy "Andrew kalp ben" diyenler.. kusura bakmayın da tanımadan etmeden, bir kaç şahane sözle, öyle serseri serbest stille yaşayan bir adamla! bu durum ütopyadan başka birşey olamaz bence:)

Kitabı sevdim. Zaten devamını okumayı merakla bekliyorum. Serinin devam kitabını da kısa sürede okumayı planlıyorum. Başlarına neler gelecek merak ediyorum. Ayrıca bence hiçbir şey göründüğü gibi değil!!

Keyifli okumalar dilerim herkese..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder