24 Mayıs 2016 Salı

En Sevdiğim Kitaplarım 3

Arkadaşlar,
Genel olarak aldığım bir kaç yorumda Türk Yazar önerin diyenler oluyor.. İşte size Türk yazar önerilerim..

Not: Nazan Bekiroğlu/ Mücella kitabını koymayı unutmuşum. Onu da listenize ekleyin derim..



Paranoya bana yayınevinden hediye gelen bir kitaptı. Beklentim ciddi anlamda düşüktü. Kitabı elime bir aldım!! Utandım resmen!! Beklentimin düşük olmasından dolayı utandım!! Gerçekten arkadaşlar okuduğum en iyi kitaplardan birisiydi bence. Gerek yazarın genç olması gerekse sıkmadan bunaltmadan kitabı harika bir şekilde bağlaması şahaneydi. Bence bu kitaba ve yazara kesinlikle şans verin!!



Günışığı kitaplarından okuduğum tüm kitapları çok sevdim. Gerçekten çocuk-genç kitaplarının en güzel şekilde derlenmesiyle bizlere sunuluyorlar. Kesinlikle bu kitabı okuyun derim..




Murat Menteş, başlarda dilini çözemediğim bir yazardı. Karakter isimleri bile o kadar ilginç ki! Okurken kahkahalar atarken bir anda yazdığı şeyin ağırlığı altında gülerken düşünmenize sebep oluyor. Dublörün Dilemması'nı bence okuyun!!



Günışığı Kitaplarına söylenecek sözüm yok. Ciddi anlamda okuyun ve biraz da olsa kalbinizin temizlendiğini hissedin derim...




Herkes Oğuz Atay'ı Tutunamayanlar'dan tanır ama benim için Oğuz Atay bu kitap! Okuduğum en şahane kitaplardandı. Lisede okuduğum halde hala düşündükçe beni mutlu eden bir kitap. Mustafa İnan'ın hayatını Oğuz Atay'ım ağzından okumak.. Şahane..




Ertürk Akşun'un kalemine hayranımz bence kesinlikle okuyun!




Ahh Murat Menteş.. Senin yazdığın herşey güldürürken ağlatıyor.. Satırlarınun arasında eziliyor insan. Ruhi Mücerret tek kelimeyle şaheser!




Bir Türk Yazar bir distopya.. Başarı örneği.. Ben bu kitabın içinde yaratılan kurguya hayranım. Bir çok yabancı yazarın kurgusuna bin basar!! Denilecek söz yok. İkinci kitabın cıkmasını merakla bekliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder