24 Mayıs 2016 Salı

En Sevdiğim Kitaplarım 2

Bu yazımda sizlere sevdiğim bir kaç seriden bahsetmek istiyorum. Aslında devamında paylaşmak istediğim başka serilerim de var. Onları da bir başka yazı altında paylaşırım..


Öncelikle, Evrenin Ötesi Üçlemesi kesinlikle okuduğum en iyi serilerdendi. Bazı konularda yayınevine cok ama cok kızıyorum. Bunun nedeni de bu seriyi yeteri kadar tanıtamamaları. Kutulu olarak cok uygun bir ücretler 25-30₺ gibi bir ücretle satışta şuan. Bence herkes okumalı..




Ejderha Bakıcısı, Çocuk kategorisi altında yayınlanan bir kitap ve ben okurken cok keyif aldım. İkinci kitap en kısa sürede cıksa da okusam keşke. Kitapla ilgili olumsuz yorumlar da gördüm ama ben bu seriyi çok sevmiştim. Bakalım devamında neler olur..




Küçük Sevimli Yalancılar-Pretty Little Liars dizisini bilenler bilirler. İşte bu kitaplar o diziyi doğuran kitaplar. Kitapların yazılma tarzı biraz çocuksu acıkcası. Okumaları da çok kolay. Herkesin sevebileceğini düşünmüyorum. Ben uzun zaman önce okumaya başladığım için bu seriyle bağım ayrı...



Bu seri sanırım erotik romanların doğmasına neden olan bir seri. Ötesi de yok bence. En iyiler en güzeller bence..




Aslında Wulf Dorn kitapları seri değil. Her biri ayrı ayrı kendilerine has üsluplarıyla yazılmış kitaplar. Bunları tek tek göstermektense toplu göstermek istedim. Her kitap ayrı ayrı favorimdir.




Labirent serisiyle ilgili ne desem bilemiyorum. Distopya çok sevmememe rağmen kesinlikle şahane bir seri ve her tarz insanın rahatlıkla sevebileceği bir seri.

Oyun Ustası, yazarın yeni serisi. Oyun Ustası'nı ben cok sevdim ama bir o kadar da sevmeyeni var. Bu yüzden onumşa ilgili pek birşey diyemem ama benim sevdiğim kitaplardandır.




Telepatı Serisi.. Okuduğum en ilginç serilerdendi. Bence konusu çok orjianladi. Son kitapta biraz tempoyu düşürse de tavorilerim arasındadır.




Açlık Oyunları serisiyle ilgili birşey yazamam. Bence çoğu serinin ilham kaynağıdır ve okurken ağladığım nadir serilerden-kitaplardan birisidir..




Gece Evi Serisi benim için lise yıllarıma dayanan bir seri. Çılgınlar gibi yeni kitaplarını beklediğim ve çıktığı an alıp okuduğum bir seri. Bayılıyorum bu seriye. Benim lise anılarımdır bu seri. Her birinde bir anım vardır. Mesela "Vahşi" kitabı deliler gibi yağan yağmurda çantamda sırılsıklam olmuştu.. O zamanlar çok üzülmüştüm ama suan bakınca iyiki ıslanmış diyorum. Benim için unutulmaz bir anı olmuştu:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder