16 Mayıs 2016 Pazartesi

Can Yayınları Mini Kitaplar

Evet, bilenler vardır ki Can Yayınları Tam Metin şeklinde Mini kitaplar çıkardı ve normal boyuttaki kitaplarından yaklaşık 4-5₺ daha uygun şekilde bunları bizlere sundu. Şuan 14 tane çıkmış kitap var. Ben 13 tanesini aldım.. 




Mini kitaplar güzeller fakat bence pahalılar. Yani 17₺ olan normal baskının mini hali 14₺. Keşke daha uygun olsalardı..




Özel bir kağıt kullanıldığı ve özel bir teknik uygulanarak kitapların basıldığı.. Bu nedenle de pahalı oldukları söyleniyor. Ben bunun çok etkisi olduğunu düşünmüyorum. Bence bu sadece satıl politikası. Çünkü kağıtlar bana kalırsa çok ince. Yani parmağımı hafif ıslatıp sayfayı çevirirken sayfalar nemden kırısıyor. Bu mu özel kağıt kalitesi yani! Bence cok büyük bir eksiklik bu. Ayrıca çevirirken de sayfalar kırısıyor çok ince kağıtları.




Klasiklerin bu tarzda daha çok basılmasını istiyorum. Bence güzel bir buluş. Yerden tasarruf için birebir.




Neyse ki son üç kitabın baskısı daha farklı kağıtlara basılmış ve ben onların kağıtlarını öok sevdim. Daha klasik kağıtlara benziyorlar. En azından çevirirken kırışmıyorlar ve nemlenip buzuşmuyorlar.



Kitapların yazı puntoları çok güzel. Bence idealler. Mini boyda olmalarına rağmen puntolarını herkes rahatlıkla okuyabilir.






Sanırım söylemek istediklerim bu kadar. Aklıma başka birşey gelmiyor:) Almak isteyenler bir şans versinler derim ben:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder