24 Mayıs 2016 Salı

En Sevdiğim Kitaplarım 4

Selam arkadaşlar, 
Diğer kitap önerilerimle sizlerleyim..




Kusursuz Katil de beklentimin düşül olduğu ama okuduktam sonra deliler gibi sevdiğim bir kitap oldu. Bence çoğu kitaba kafa tutabilecek bir konuya sahip.. Bence şans verin ve okuyun!!




Bir Psikiyatristin Gizli Defteri icin diyebileceğim bir sey yok. Kitabı birkaç kere okumuştum. Gerisini siz düşünün..




Mahşer, King'in en iyi romanlarından birisi. Bu baskısı tam metin değil ama okurken korkudan uykularımın kaçtığını hatırlıyorum. Tam metin baskısını da almak istiyorum...




Okuduğum en iyi klasiklerden birisiydi. Herkes okumalı.. 



Okuduğum ve bence yıllar sonra klasikler arasına girmesini istediğim bir kitap. Çok net! Bence bu kitap klasik olmalı!!




Kampanyadan almıştım bu kitabı. Okuduğum en iyi kitaplardandı gerçekten.. Bence bu kitabı herkes okumalı. Ufak diye düşündüğümüz bir sözün bile bir insan için ne kadar korkutucu sonuçlar doğurabileceğinin kanıtı bu kitap! Okuyun!




Kitap Gezgini severek okuduğum bir kitap. Daha çok cocuklara yönelik gibi görünse de kesinlikle zevk alarak okuduğum bir kitap oldu.




Son Nefes kitabını okuyalı o kadar cok oldu ki.. Kitabın icinde olan olayları dahi hatırlamıyorum fakat bende bıraktığı etki hala aklımda!! Okurken çok ama çok beğenmistim!!



Her Şey kitabı bir hastalığın mücadelesini anlatan bir romandı. Şahaneydi bence. Bazı şeylerin aslında beyinde bittiğini görmek.. Okuyun bu kitabı!



Öksüzler Treni okurken ağladığım kitaplardan birisidir. Bence okuyun!! Ne kadar şanslı olduğunuzu görüp mutlu olun bence! Okuyun bu kitabı okuyun!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder