25 Mayıs 2016 Çarşamba

En Sevdiğim Kitaplarım 7

Favorilerimin diğerleri,



Kerstin Gier'in yazdığı tüm kitapları cok seviyorum.




Bence yazarın harika bir kalemi ve anlatım stili var..



George Orwell, derinlere indiği ve şikayet ettiği-karsı oldupu şeyleri bize sunul sekli şahane.. Orwell çok iyi.




Polisiyeyi cok seviyorum ve bu dalda en iyi olan John Verdon'ın kalemine hayranım. Bende polisiye sevenler okumalılar bu seriyi..




Neil Gaiman, cocuksu tarzda yazıyor. Fakat okurken kendinizi onun dünuasında kaybolmuş buluyorsunuz. Yarattığı o ortamda sizde büyüyüp ders alıyosunuz..




Grange, okuduğum en şok edici satırlar. Adamın psikolojisi cok farklı. Yazdığı detaylar ciddi anlamda korkutucu ve insanı geren cinsten.. Sadece bu üc kitabını okudum. Elimde iki kitabı daha olmasına rağmen okumaya korkuyorum.. Midem kaldırmıyor sanırım:)





Dan Brown kalemine hayranım. Yarattığı dünua ve verdiği bilgiler, insanı sürekli araştırmaya itiyor.. Şahane bir yazar..



Bir Güneyli vampir Sookie Stackhouse serisi, okuduğum ilk vampir serilerindendi.. Her kitabı merakla bekleyemiştim. Son kitap cıksa da onu da okusak ve perde kapansa..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder