24 Mayıs 2016 Salı

En Sevdiğim Kitaplarım 5

Arkadaşlar,
Burda da okurken keyif aldığım diğer kitaplardan bahsetmemk istiyorumz..




Sarah Jio'nun en sevdiğim romanları bunlar.. Ben severek okumuştum. Semeyeni de var ama.. bu kitaplar benim favorilerim arasında.




Yabancı Yayınları'ndan okuyup ciddi anlamda sevdiğim bu kitapları ben ciddi ciddi öneriyorum.. Uzunca yorumlarını yazmak istemiyorum. Bence bu kitaplara şans verin..




Sistem kitabını okurken ve bitirdikten sonra ciddi anlamda bilgisayarımdan korkmustum cok güzeldi bence... Neşter Müziği'ni de tek solukta okumuştum. İki kitabı okuyalı yıllar geçmesine rağmen ikisinin de temaları az cok aklımda.. Okuyun bence!




Okumaya bu dört kitapla başladım. Bu dört kitabı okudum ve okuma alıskalığı kazandım. Okuduğum bir çok kitap vardı ama hep yarım bırakırdım. Sonlarına kadar okuduğum ilk kitaplarım bunlar.. Bu dörtlüden sonra ben kitapkurdu oldum.. Okuyun! Çocuklarınıza okuyun!



Tolstoy'u, Dumas'ı çok seviyorum. Edebiyat hayatının dehası bence bu yazarlar.. Başka bir çok yazarımız var.. Ahhh ahh hangi birini önereyim bilemiyorum.. Klasikler çok güzel, çok özel..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder