28 Kasım 2015 Cumartesi

Ütopya- Leonardo Patrignani

Bu sene okuduğum ve iyiki almışım dediğim en iyi serilerden birisi ve üzülerek söylüyorum ki son kitabı:/ Ben bilimkurgunun bu tarzını çok seviyorum. Telepati serisi bence çok güzel ve farklı bir seriydi. Konu olarak okuduğum hiçbir kitabı çağrıştırmadı bana. Çok özgündü gerçekten o konuda. Çoğu kitap birbirlerini çağrıştırıyor ve zamanla olaylar klişeleşiyor malesef. Bu konuda özgünlüğünden dolayı yazara ayrı bir teşekkürlerimi iletiyorum.



Seri kısaca üç arkadaş olan Jenny, Alex ve Marco arasında geçiyor. Jenny ve Alex, paralel evrenlerde yaşayan iki kişi. Marco ise zeki arkadaşları. Gercekten de cok zeki. Çoğu zaman olacakları sezebiliyor. Paralel olayları herkesten önce akıl edebiliyor.

Üçüncü kitap tamamen çoklu evrenlerdeki karakterlerimizin olaylarıyla başlıyor. Bu farklı evrenleri okurken birinden diğerine geçmek biraz kafa karıştırdı ama kitabın da en zevkli yanlarından biriydi.
Zamanla çoklu evrende yolculuk yapabilen başkaları da olduğu ortaya çıkıyor. Bu durum olayların sarpa sarmasına neden oluyor.

Bir sürü insanın da olaylara girmesiyle işler daha güzel bir hale geliyor ve sonucta korktum cidden birisi ölecek diye  ama olmadı hehe.. 

Bı seriyi ben en basından beri hep sevdim. Finalini de sevdim. Herkese iyi günler dilerim:) 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder