25 Kasım 2015 Çarşamba

Devrimin Kızı- Amy Engel

Kurucunun Kızı adlı ilk kitabı okuduktan sonra tamamen şok olmuştum. Kitabın anlatımı cok hosuma gitmişti ve sonu ciddi anlamda ''hemen ikinci kitap cıksın'' moduna sokmuştu beni...



Ikinci kitap, Ivy'nin çitlerin dışına atıldığı ve orda yaşamak için mücadele verişini anlatarak başladı. İlk 40 sayfa falan beni pek şaşırtmadı.. Ta ki Caleb ve Ash kitaba dahil olana kadar... Calep ve Ash'in kitaba girmeden önceki anlatı beni 5. Dalga kitabına götürdü. O kitabın cok fazla hayranı olduğu halde malesef ben o seriyi sevmiyorum. Yani tek başına dev kadro  gibi kitapları sevemiyorum. Bana olay lazım.. Calep ve Ash girince kitaba biraz rahatladım acıkcası..


İşte o muhteşem kişi 94. Sayfada sonunda girdi... Sonunda yaaa sonundaaaa!!! Bishop cancağızım hoşgeldin yavrummm.. Adını bile okumak süperdi yahu:)

Arkadaşlar kitap bence ilk kitaba göre çok yavandı. Ben yer yer sıkıldım itiraf ediyorum. Olay yoktu. Son 100 sayfada biraz daha hareketlendi kitap ama ben ilk kitaptan sonra cok büyük bir umutla başlamıştım. Biraz hayal kırıklığı yaşamadım değil. Bishop ve Ivy arasındaki olaylar cok güzeldi. Fakat ben kitabın tümüne bakarak söyleyebilirim ki bence daha güzel olabilirdi. Ivy dışarıda tamam. Dısarda yasananları anlatıyo tamam. Mantıken başkalarıyla da karsılaşıyo hayatta kalmak için tamam. Yemek bulmak giyinmek temizlenmek tamam. Bishop askına kavusmak için Iby arıyor tamam.. Tamam yani bunları hepimiz düşünebiliriz zaten. Bunları çokça da okuduk.. Neyse..


Kitabın sonundaki ölümler bence cok cok gereksizdi. Yersizdi. Olayları resmen bir ailenin kan davasına dönüştürdüler. Kitanım sonsöz bölümünü sevdim. En azından Bishop ve Ivy mutlu oldular. Malesef kitabın geneli beni hayal kırıklığına uğrattı. Puanım 2/5

Kitabın adı: Devrimin Kızı
Orjinal adı: The Revolution Of Ivy
Yayınevi: Yabancı Yayınları







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder