16 Kasım 2016 Çarşamba

Harry Potter ve Sırlar Odası Ciltli Özel Baskısı

Uzun zamandır beklediğimiz an sonunda geldi. Serinin 2. Kitabı da ciltli olarak çıktı. Hemen siparişimi de verdim ama bazı teknik hatalardan dolayı elime geç ulaştı kargom. Bu nedenle ancak şimdi paylaşabiliyorum. Kitap yine Yapı Kredi Yayınları tarafından elimize ulaştı. Kitabın boyutları çok büyük..

27,3*22,9 cm boyutlarında bir kitap ve ciltli olması da fiyatını biraz kabartıyor ama bu, koleksiyon isteyen kişiler için pek önemsenen bir konu olmaz bence. En azından benim için sorun olmadı...

Kitabın etiket fiyatı 65₺ var.. Resimleri o kadar güzel ki hemen sizlere resimlerini paylaşmak istiyorum. Biraz bolca resim atacağım:)









Kitabın ciltli baskısı bu şekilde. Karton kağıdın resimli baskısı gerçekten muhteşem. İlk kitabın cilt baskısı kırmızıydı. Bu da turuncu. Çok güzel bir seri olacak gibi görünüyor. Bu konuda çok heyecanlıyım. Devamını da sabırsızlıkla bekliyorum:)



Cilt baskının en arkası ve en ön kısmı bu şekilde güzel bir baskıya sahip..



Kitabın tanıtım yazısı, yazarın ve resimleri çizen kişinin tanıtımı da kağıt  ciltte yazılı bir şekilde karşımıza çıkıyor..




Aragog'un resimleriyle süslenmiş çoğu sayfa:) Örümcekler bizim için en korkutan hayvanlar... Ahhh bir de baykuşlarımız var en sevdiğimiz hayvanlarımız:)





Harry ve Dudley'in çizimleri çok güzel. Dudley, ciddi ciddi pis boğazlı değil mi:) Çizimler hayalimdekinden daha da güzel olunca kitap bir o kadar daha güzel bir hal alıyor benim açımdan..


Dobby, seni ne kadar çok seviyoruz değil mi:) Ben çok seviyorum da sizleri bilemem ama sevmeyen de yoktur bence:)


Uçan arabamız..





Resimlerin güzelliği.. Gerçekten her şeye değiyor gerçekten..




Ron Ron Ron Weasley..






Hermione Granger.. Bu kitaptaki en iyi karakterlerden birisi elbette..






Neden bilmiyorum ama Malfoy'un çizimleri bana korkutucu ve sevimsiz geldi.. ama yine de güzel bir cizim. Sadece fazla suratsız..



Ahhh.. En güzel karakterlerden diğeri de Hagrid.. Kesinlikle bu serinin olmazsa olmazı..


Aragog... Aragog...




Ve muhteşem bir Dubby çizimiyle de bitireyim.. Biraz fazla oldu resimler ama olsun artık bu seferlik:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder