15 Eylül 2016 Perşembe

Ayrılık-Tara Hudson

Tanıtım


Kitabın adı: Ayrılık 
Orjinal adı: Arise
Yazarın adı: Tara Hudson
Yayınevi: Pegasus 
Baskı: 1. Baskı Nisan 2015
Alınan tarih: 7 Eylül 2016
Sayfa: 400
Fiyatı: 30₺
Seri adı: Araf 
Seri sıralaması: 2. Kitap (Üçleme)
Puanım: 7.5/10


Arka kapak:


Benimle geçirdiği Her saniye, Bana dokunduğu her an Sanki çok ağır nüfuz eden Bir zehir gibiydi... Bunu sona erdirmeliydim. Hem de hemen. 

“Paranormal tutkunları muhteşem kurgusuyla Amelia’nın hikâyesinin ikinci bölümüne bayılacaklar.”  
VOYA 

“Hudson paranormal türünde üst sıralardaki yerini korumayı başarıyor. Kayda değer bir devam kitabı… Türün hayranları kesinlikle memnun kalacak.”  Kirkus Reviews 




Yorumum:

İlk kitabın muhteşemliğin sonra hiç ertelemeden ikincisine başladım ve gerçekten seriyi sevdim. İlk kitaba göre temposu malesef düşüktü. Fakat bu kitabı sevmememi engellemese de yer yer eksikliğini de hissettim. İlk kitapta kafama takılan bir takım soruların bu kitapta çözüleceğini düşünmüştüm ama bazıları çözümlenmedi. 

Bundan sonraki yorumumu lütfen ilk kitabı okumayanlar okumasın. Sizin için spoiler olabilir..

Evet, Amelia ve Josh gittikçe yakınlaşıyorlar bu kitapta ama başka sorunlar malesef ki onların bir şekilde uzaklaşmalarını gerektiriyor.

Kahinlerin arasında kendine yer edinebileb Amelia için durum bira karmaşık hal alırken ben bu kadar genç kahinlerin bir arada olacağını düşünmemistim. Kitaba bir anda bir kaç kişi eklendi ve ben bu durumu pek sevemedim. Hiçbiri kötü karakterler olarak girmediler ama ne bileyim bana fazla geldi bu durum.

Beklentimin yüksek olması mıydı sorun bilemiyorum ama bu kitabı çok sevemedim.. Sorularımı cevaplamadı. Bazılarını cevaplasa da yetersiz kaldı. Ayrıca çok fazla genç karakter işin içine girince biraz da olsa koptum. İlk kitapta babaannesi falan olaylara girince ben ikincisi bomba gibi gelir diye düşündüm ama bu sefer de ergen kahinler işe girince biraz hüsran yaşadım..
Kitapta Amelia ve Josh'ın haricinde bir çok karakter daha vardı ve hepsini takip etmek beni biraz boğdu. Amelia'yı öldürmek için yapılanları okuyoruz bu kitapta ve durum biraz da olsa karışıyor.. Bakalım üçüncü ve final kitabında neler olacak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder