11 Eylül 2016 Pazar

Araf-Tara Hudson

Tanıtım


Kitabın adı: Araf
Orjinal adı: Hereafter
Yazarın adı: Tara Hudson
Yayınevi: Pegasus
Baskı: 1. Baskı Eylül 2014
Alınan tarih: 9 Eylül 2016
Fiyatı: 30₺
Sayfa: 400
Seri adı: Araf Serisi
Seri sırası: Üçleme-1. Kitap
Puanım:


Arka kapak:


“SAF, DOKUNAKLI VE HAYALETLİ BİR AŞK HİKÂYESİ”
Becca Fitzpatrick, Fısıltı’nın yazarı

Yine nehirde süzülüyordum.

Ancak bu kez nefes aldığımda ciğerlerim, etrafımı saran çamurlu suyla dolmuyordu. Bedenim bu kâbustan önceki kadar hafifti hâlâ. Nehirde süzülüyor, öfkeli akıntının sürüklemesinden etkilenmiyordu. Artık bir şeyler farklıydı; bu karanlık, beni kıvrandıran sahne, korkunç rüyalarımda yaşadığım sahnenin neredeyse aynısıydı.Neredeyse...
Çünkü bu kez boğulan ben değildim.Oydu.




Yorumum:


Selam arkadaşlar..
Uzun zamandır bu seriyi alıp almamak konusunda delilermgibi kararsızdım. Köydeyim ve yaz boyunca klasikler ve modern klasikler okumaya başlamıştım ve  onları okurken aralara güncel kitaplar da ekliyorum. Bu nedenle de kendime bir seri arıyordum ve işte Araf serisini aldım. İlk kitabı da bitirdim ve beklentimin çok üstünde bir kitap oldu. Beğendim ve iyiki almışım diyorum. Umarım serinin geri kalanı da benim için böyle güzel olur..

Ben yorumuma geçeyim yavaş yavaş...

Evet, paranormal bir seri okuyoruz. Amelia bir hayalet. Boğulduğu gölde sıkışıp kalmış, kimsenin göremediği-duyamadığı ve yalnızlıkla boğuşan bir ruh. Hayatı hakkında hatırladığı pel birşey yok. Adını biliyor ama soyadı yok. 18 yaşında olduğunu biliyor ama doğum gününü hatırlamıyor. Ailesiyle ilgili hiçbir fikri yok. Günleri bir şekilde geçip gidiyor ve ne yapacağını kendisi de bilmiyorum. Ta ki bir gün bir kaza sonucu arabasıyla suya dalan Josh ile karşılaşana kadar..

Josh onu başta farketmiyor ama sonrasında onu görüyor ve onun varlığını bilen ilk kişi oluyor. Amelia için bu his bir ilk. Daha önce bu duyguya tatmayan Amelia heyecanlı ve konuyla ilgili de meraklı..

Kitap bir anda çekici bir hal almaya başlıyor. Eli'nin kitaba girmesiyle ciddi anlamda paranormal olaylar karşınıza çıkıyor. Öteki dünya, araya sıkışan ruhlar, cadılar, kahinler.. 

Josh ve Amelia'nın bu olağanüstü karşılaşması ve akabinde gelişen olaylar süper heyecanlıydı. 

Serinin devamını okumak için sabırsızlanıyorum. En kısa zamanda ikinci kitaba başlayacağım. Başlamalıyım!!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder