3 Ağustos 2016 Çarşamba

Program-Suzanne Young

Tanıtım


Kitabın adı: Program
Orjinal adı: The Program
Yazarın adı: Suzanne Young
Yayınevi: Pegasus
Baskı: 1. Baskı Haziran 2016
Alınan tarih: 20 Temmuz 2016
Seri sırası: 1
Sayfa: 400
Fiyatı: 29.90₺
Puanım: 8.8/10


Arka Kapak:


HASTALIK: İNTİHARLA SONUÇLANAN PSİKOLOJİK SALGIN
TEDAVİ: SİLİNEN ANILAR
Sloane kimsenin gözü önünde ağlamaması gerektiğini bilir; özellikle de intihar salgını tüm ülkeye yayılmışken ve böylesi bir tepki onun tek tedavi olan Program’a yollanmasına sebep olabilecekken. Sloane Program’dan dönen herkesin boş bir sayfaya dönüştüğünün farkındadır. Çünkü depresyonlarıyla birlikte anıları da gitmiştir.
Sürekli gözlenen duygularını gizlemek için elinden geleni yapan Sloane sadece James’le beraberken kendisi olabilmektedir. James ikisini de güvende ve Program’dan uzak tutmaya söz vermiştir, Sloane ise aşklarının her şeye dayanabileceğini düşünmektedir. Ama birbirlerine verdikleri sözlere rağmen gerçeği saklamak gittikçe zorlaşır; ikisi de günden güne zayıflamakta, depresyon sinsice ilerlemektedir.
VE PROGRAM PEŞLERİNDEDİR.




Yorumum:

Selamlar herkese,
Bu aralar bloguma fazla yorum giremiyorum. Birincisi hava o kadar sıcakki! Üşeniyorum. İkincisi okuduğum kitaplar kısa kitaplardı ve yorumlarını instagramdan kopyala yapıştır yapmak istemiyorum. Böyle yapanlar beni rahatsız ediyor. Ayrı yorumlar hazırlayıp giriyorum. Bu nedenle de köyde olduğum ve fındık topladığım için ayrı üşeniyorum.. 

Uzun zaman sonra yeni yorum ile karşınızdayım. Program, bir serinin ilk kitabı. Bence çok güzeldi ve kesinlikle serinin ilk kitabı için çok çok iyiydi. Devamını ciddi anlamda merak ediyorum. Hatta çıldırıyorum..

Bir anda ortaya bir hastalık yayılıyor. Bir salgın 17 yaşlarındaki gençlerin sebepsizce ve aniden hayatlarına son vermesiyle başlıyor ve bu durum o kadar yayılıyor ki! Gençler kendilerini anlayamadan ölümün eşiğinde buluyorlar.. Tek tedavi ise, intihar sevisesibe gelen gençlerin "program" adlı tesis tarzı bir yerde hafızalarının silinmesi ve hayata yeniden başlamalarıdır..

Sloane ve James. Program'a gitmemek için ellerinden geleni yapmaya hazırlar. Fakat git gide dönülmez bir yola girdiklerinin de farkındalar. Okudukları okulda sıkı denetimde olan bu yaştaki çocuklar, 18 yaşlarına girince programdan ayrılabilirler. Fakat sorun şu ki 18 yaşına gelene kadar başlarından neler geçecek? 18lerini görebilecekler mi?

James'in tavırlarını çok sevdim. Sloane, kitabın arka kapağında çok suratsız bir kız ama kitapta bana daha sevimli daha sıcak ve daha gerçekçi geldi. Kitaptaki ana karakterlerin hepsini çok sevdim cidden. Yazar vermesi gereken duyguları çok güzel vermişti. En azından ben almam gereken hisleri çok güzel aldım. James ve Sloane, birbirlerine programı yeneceklerine ve ona katılmayacaklarına dair söz verseler de bu hiçte kolay olmuyor.

Kitabın ikinci bölümünü cidde çok beğendim. Bence şahaneydi. Sloane'in kendinden emin duruşu, çabaları.. şu bazı kitaplarda okuduğumuz saf kızlar gibi değildi ve bu durum çok hoşuma gitti. Cesur ve korkusuz, kendinden emin bir duruşu var. Bunu okumak, onu cidden gözümde çok yüceltti. Keyif almama sebep oldu..

Kitabın sonunu dehşet içinde okudum. O kadar iyi bitti ki! Ahhh devamı hemen çıksa keşke:( Çok beğendim kitabı gerçekten çok beğendim. Okuyup beğenmeyen var mı bilmiyorum ama ben çok beğendim! Serinin devamını merakla bekliyorum!!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder