21 Ocak 2017 Cumartesi

BKM Kitap Sitesi Alışverişim

Selamlar herkese. Bir site keşfettim bir kaç ay önce. Sizlerle de paylaşmak istedim. Çünkü bu tarz sorular çok alıyorum ve buradan direk yazmak istedim..

Ben genel olarak Kitapyurdu'ndan alışveriş yapan birisiydim ama sürekli sürekli hasarlı kargolar gelince ve iadeleriyle uğraşmak beni bunaltınca, kendime yeni bir site arayışına girdim. Bir kaç arkadaşımda da görünce bende BKM KİTAP sitesini denemek istedim...

Gerçekten mennun kaldığım iki alışveriş yaptım..


İlk alışverişimi geçen ay yaptım. Bu güzel kitapları aldım. Sitenin kullanımı çok kolay.  Alacaklarınızı sepete atıp onaylamanız yeterli. Üstelik 39₺ üzeri kargo bedava. Bu benim için çok iyi. Çünkü bazı sitelerde bu ücret 75₺ ve bu ücreti her seferinde doldurmak zor oluyor. Mesela ben siparişlerimi az az alıyorum ama ay içinde bir kaç alışveriş yapıyorum. Bu da her seferinde 75₺ sipariş limiti doldurmayı zorlaştırırken 39₺ yi doldurmak gayet kolay oluyor.

39₺ altındaki alışverişlerde kargo ücreti 4,5₺..

Sitede kredi kartı ile alışverişlerde taksit seçenekleri de çok güzel. 3-6-9 taksite kadar peşin fiyatına taksit imkanı var ve bu kitapkurtları için şahane bir olay..

Buna ek olarak bazıları kredi kartı kullanmadığı için "kapıda ödeme" varmı diyor. Evet arkadaşlar kapıda ödeme var ve kapıda ödeme yapmak istiyorsanız 4,5₺ karşılığında kapıda ödeme imkanına da sahipsiniz.

Değişiklik olur mu bilmiyorum ama siteden aldığım kitaplar MNG KARGO ile geldi.

Siteden alışveriş yapınca yaşayacağınız tek sorun kargo takip kodu. Kargolandıktan sonra siteden kargonuzu bakıyorsanız pek bir olay göremezsiniz. Ertesi gün ise kargo kapınıza gelmiş olursa şaşırmayın. Kargo takip kodu olayını da hallederler bence. Ama halletmeseler de sorun olacağını sanmıyorum. Kargolandı yazısını gördükten sonra bir kaç gün içerisinde kargonuzu bekleyin..

Siparişi verdikten sonra bir hafta içerisinde geldi benim kargolarım. Çok fazla beklemedim.

Hasarlı ürün geldi mi derseniz "gelmedi" derim. İlk siparişimde yani yukarıdaki siparişimde ufak hasarlar vardı ama genel olarak hafif kırışıklıktı bunlar ve taşıma esnasında oldukları belliydi. Bu ay ki yani aşağıdaki resimdeki kitaplarımda ise hiç hasar yoktu...

Sanırım söyleyeceklerim bu kadar. Aklıma gelenler bunlar. Yine bir şeyler yazmam gerekirse sizlerle paylaşırım:) Keyifli okumalar dilerim herkese:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder